امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خواست تا زیر بار قواعد تحقیر‌آمیز نروند.

به گزارش مشرق، امین زندگانی  ضمن حمایت از تلاش تیم مذاکره‌کننده به نسیم گفت: حتما عزیزان مذاکره‌کننده زیر بار قواعد تحقیرآمیز نخواهند رفت؛ هیچ کشوری اجازه بازرسی از مراکز نظامی و امنیتی را به دیگران نمی‌دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به عنوان یک ایرانی فعال در حوزه فرهنگ و هنر کشور من فکر می‌کنم که حتما این عزیزان( تیم هسته ای) مصالح و منافع ملی را با آن تخصصی که دارند رعایت می‌کنند و در حقیقت زیر بار  قواعدی که برای کشوری خاص تعریف شده و موجب تحقیر ملت ایران می‌شود نمی‌روند.

وی خاطرنشان کرد: البته من اطلاع کافی از قواعد بین‌المللی ندارم اما بازرسی از مراکز نظامی را هم منطقی نمی‌دانم چون فکر می‌کنم هیچ کشوری حاضر نمی‌شود که کسی از مراکز نظامی‌اش بازدید کند.

این هنرمند اضافه کرد:  اگر قرار است ما به قواعد و قوانین آژانس پایبند باشیم و در عین حال  اگر این مسائل در قوانین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وجود دارد و همه مردم هم حمایت می‌کنند خوب بالطبع ما هم موظف هستیم که اطاعت کنیم اما اگر آنها دنبال یک تبصره ویژه‌ای هستند که فقط برای ما لحاظ شده است حتما دیپلمات‌های ما برای این راهکار در نظر گرفتند و زیر بار نخواهند رفت.


منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    1 0
    از هنرمند جماعت اين حرف ها جدا بعيده!! اميدوار شديم!
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    آقایون میفرمایند 124 کشور پروتکل الحاقی را پذیرفته اند ...ولی نگفتن چند تا از این کشورها دارای انرژی هسته ای هستند،اونهم از نوع بومی .1؟ 2 ؟ یا اصلا هیچ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس